سرگرد پاسدار "احمد شوهانی" از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در درگیری با داعش در منطقه مرزی ازگله  به شهادت رسید.

 شهادت سرگرد پاسدار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرگرد پاسدار،احمد شوهانی اهل شهر برزول نهاوند و از  رزمندگان  تیپ انصارالحسین(ع) همدان امروز شنبه ۷ بهمن ماه در درگیری با داعش در منطقه ازگله کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل  شدند.

این شهید والا مقام، از جمله پاسداران دلاوری نهاوندی بود که به عنوان مدافع حرم چندین مرحله برای مبارزه با تروریست‌های داعش به سوریه اعزام شد و سرانجام خون پاکش در راه دفاع از اسلام عزیز و ایران سربلند، در درگیری نیروهای سپاه پاسداران با تروریست‌ها و مزدوران متجاوز استکبار در غرب کشور به زمین ریخت.

قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای در همین زمینه اعلام کرد: با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی 21 نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شد.

در این اطلاعیه آمده است: در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده اند.

به گفته سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران این تروریستها قصد انجام عملیات در شهرهای مرزی و مرکزی را داشتند که طی عملیاتی که در غرب کشور صورت گرفت، 16 تروریست دستگیر شده و چند نفر نیز معدوم شدند و 3 نفر از نیروهای قرارگاه نجف اشرف به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بر همین اساس یکی از نیروهای قرارگاه که به فیض شهادت نائل آمده، سرگرد پاسدار احمد شوهانی رزمنده تیپ انصارالحسین(ع) همدان است که پیش از این بارها به عنوان مدافع حرم برای مبارزه با تروریست‌های داعش به سوریه اعزام شده بود در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/د.ا

سرگرد پاسدار احمد شوهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
اگر شما نبودید مایک خواب راحت هم نداشتیم روحت شاد شهادت گوارای وجودت ای شهید.
Poland
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
سردار شجاع شهادتت مبارک
عجر شهادتش با مولای شهدا حسین .ع.
Poland
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
سردار شجاع شهادتت مبارک
عجر شهادتش با مولای شهدا حسین .ع.
Iran (Islamic Republic of)
زمانیان
۱۵:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
ایشان از بستگان خانم بنده بودند. تنها آرزویشان شهادت در راه وطن عزیزشون بود که بالاخره به آرزوشون رسیدند. روحشون شاد و راهشون پر رهرو باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
سردار شجاع شهادتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
اگر تلاش شما ها در راه خدا نبود معلوم نبود چه بر سر خانواده ما میامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
خدا رحمتش کنه روحش شاد